eveline-weer-naar-australie.reismee.nl

Dag 21, de party

Vanmorgen waren we weer allemaal om 7 uur op, er lijkt wel een ritme in te komen. Jasmin gaf aan dat ze even naar de markt wilde in Yandina, waar we 2 weken terug ook zijn geweest. Ik vroeg nog wel, weet je het zeker, want het wordt een drukke middag, en er was al een paar dagen niets van een middagslaapje gekomen. Nee hoor, ik heb een goeie nacht gehad, en we gaan vroeg, dan hebben we nog alle tijd om het huis aan kant te maken. Dus even de gang er in, Louis pap, oma en Jasmin muesli, oma snel even douchen, en om 8:15 zaten we in de auto! We hebben de parkingfairy nog wel aangeroepen, maar Jasmin besloot, dat we gewoon een donatie aan de plaatselijke brandweer zouden doen, dan kan je vlak bij parkeren. Dus oma viste in haar portemonnee naar wat munt geld, ik ben er nog niet aan gewend, hoe kleiner de munt, hoe meer ze waard zijn heb ik het idee. Dichtbij geparkeerd dus, en gezellig over de markt gelopen. Die was kleiner dan vorige keer, maar de schoolvakantie is afgelopen, misschien heeft dat er mee te maken. Maar waar we voor kwamen hebben we kunnen krijgen, en ook weer een bos mooie lelies, dit keer zacht roze, en Jasmin nog een mooie plant voor op tafel. Helaas voor Louis, dit keer waren er geen muzikanten! We hadden weer veel bekijks, oh wat schattig, een tweeling! Nou staan die teddybeer jasjes natuurlijk ook om op te vreten! Ook iemand die zei: leuk, maar double trouble. Jasmin heeft mij al aangekondigd, dat de eerste de beste die dat zegt, lik op stuk van haar krijgt, want het is natuurlijk niet 2 x narigheid. Helaas hoorde Jasmin het niet, dus ik moet nog even wachten op een lekkere gevatte opmerking. Ik hoop het komende week nog mee te maken!

Om 10 uur waren we weer terug. Met vereende krachten het huis aan kant gemaakt, en nog een en ander aan lekkere hapjes en dipjes voor vanmiddag gemaakt. Als lunch tonijnsalade en brood. Louis in bed en zowaar, die ging slapen. Ook de jongens sliepen heerlijk, dus toen tegen 14 uur de visite kwam, was het hele spul in diepe rust. We kregen de meest prachtige lingerie en leuke kleding te zien. Daarna kon er gepast worden en gekocht. Ook werd er stevig gesnoept van al het lekkers, gelukkig maar, want wat overblijft moeten wij allemaal opeten, weggooien is tenslotte zonde. Jasmin had wat drankjes gemixt, zo had ze ijs gemaakt van sinaasappel, citroen, beetje suiker en ijsblokjes. In de magische machine sla je zelfs de ijsblokjes stuk en krijg je een smeuïge massa. Dat doe je in een champagneglas, en daar schenk je dan een bubbeltjes wijn op. Was erg lekker, maar ik heb het maar bij èèn glaasje gehouden. Ook nog iets met gin, passievruchtensap en schijfjes sinaasappel, maar dat heb ik maar niet genomen. Ik hoef nauwelijks te vermelden, dat toen de kinderen wakker werden, er volop geknuffeld is met alle 3!

Om 18 uur was iedereen weer weg en hebben we als avondeten een boterham met roerei en bacon gegeten. Na al dat gesnoep hadden we geen behoefte aan een serieuze maaltijd. Alle mannen lekker in bad, en nu is (bijna) iedereen in diepe rust, het huis weer aan kant, en oma maakt haar log.

Vannacht krijgen we regen en onweer, althans, dat is de voorspelling, en wat er morgen gaat gebeuren, zowel qua weer als qua bezigheden, ik weet het niet. Maar ik schat in, dat er gewassen gaat worden, en dat we rustig thuis blijven en om een middagdutje gaan.

Joke

Was even kwijt waarom er party was, maar dat zal wel met de twins te maken hebben. Het zijn engeltjes op de foto!!

Eveline

Officieel was het een lingerie party, maar je begrijpt, dat de tweeling natuurlijk een enorme aantrekkende kracht had op de hoeveelheid visite die gehoor gaf aan de uitnodiging!

Martje

Hey Oma hewe je nog een spannend setje gekocht. Zo 1 van 3 minuten aan of zo?
xxxxx hvj Opa