eveline-weer-naar-australie.reismee.nl

Update vanuit Krommenie

Zo, maar weer eens een berichtje plaatsen.

Want de tijd vliegt voorbij, en voor je het weet zit ik al hoog in de lucht! Dit bericht is gelijk een controle of iedereen die zich aangemeld heeft ook daadwerkelijk bericht krijgt.

Over 4 weken hebben jullie berichten van mij die vanuit BliBli komen, maar nu nog even vanuit het Krommeniese een up-date.

Gisteren hadden we zeer aangename temperaturen, eigenlijk zelfs ietsje te! Daarom dachten we, maar geen rondje met de trein, zoals gepland, maar lekker bij huis en veel naar buiten. Nou, dat hebben we gedaan! Martin wilde het dak van de carport vervangen, dus die klus hebben we, deels samen, geslecht. Ondertussen heb ik de catering verzorgd, en aan de wandkleden gewerkt. Die zijn nu af, maar een foto wordt pas geplaatst, als ik ze aan Ed en Tom heb overhandigd!

Ik had alle activiteiten daarvoor naar beneden verplaatst, want op zolder was de temperatuur zo hoog opgelopen, dat mijn naalden en spelden aan het smelten waren. En de schaar lag slap op mijn werktafel.

Bovendien was ik zo vlak bij, om Martin te assisteren. Want ijzeren platen van 3 bij 1 m krijg je lastig alleen omhoog. Ook moest ik Martin regelmatig insmeren, want de zon stond toch wel erg te branden. En het is handig om iemand te hebben die de boel opraapt als je wat naar beneden laat vallen.

Vanuit Australië allemaal goede berichten, de jongens groeien goed, zitten al rond de 3 kilo! Oma is bezweken voor 2 leuke pakjes, gelukkig niet de allerkleinste maat gekocht, want als ze zo doorgaan, dan zijn ze al te klein als ik aankom daar!

We hebben al een paar keer zitten Skypen, en grote neef Finn heeft vol aandacht naar die kleine baby's zitten kijken. En samen met Louis heeft hij klap eens in je handjes voor ze gezongen. Wel heel vertederend hoor, om ze zo met elkaar bezig te zien via Skype. Dat is toch wel een fantastische uitvinding!

Binnenkort ga ik met Jasmin overleggen wat er allemaal nog mee moet vanuit Holland. Gelukkig hoef ik toch geen box mee te nemen, dus ik heb zat ruimte en gewicht over in mijn paarse koffers. Mochten jullie dus iets mee willen geven, dan kan dat.

Bijpassend bij mijn paarse koffers heb ik nu ook paarse oordopjes, keurig op maat gemaakt door onze eigen audicien, en dat zou moeten helpen tegen mijn zere oren tijdens het vliegen. Ik hoop het van harte.

Tot de volgende keer!


Reacties

Reacties

jellien

Ja hoor, netjes je verhaal ontvangen! Leuk om te lezen. Spannend, zo'n avontuur voor de boeg! En leuk dat wij mee kunnen reizen op deze manier. Succes met de voorbereidingen!

Jantine

Wat een skatjes al lief hoor. Dan is Skype toch wel fijn als je nog zo ver weg woont.

Ria Toes

Leuk klusje heeft die kerel van je weer bedacht op zo'n tropische dag!

janine

Ja hoor Lien! Ontvangen, dank je wel. Leuk om mee te leven met het Australië avontuur.

Bram en Ria

Bedankt weer voor je update, het begint nu echt op te schieten! Een hele voorspoedige reis toegewenst, aan de voorbereidingen zal het niet liggen! Hartelijke groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!