eveline-weer-naar-australie.reismee.nl

Dag 15 Rustig aan op zondag

Dit was de slechtste nacht tot nu toe, heb ik van Jasmin begrepen. De eerste helft van de nacht kon Edward niet slapen, en toen die eindelijk sliep, kon Thomas niet in slaap komen. Ik ben ook nog even naar beneden geweest, om te kijken of ik kon helpen, maar ja, mama heeft natuurlijk het beste troostmiddel. Uiteindelijk heb ik toch nog met een onderbreking, om een warme deken te pakken, zo'n 5 à 6 uur geslapen, en Jasmin hooguit 3. Dus maar kalm aan vandaag. Het weer is ook niet geweldig, vanmorgen nog wat zon, toen hebben we buiten gezeten, maar daarna werd het algauw bewolkt en fris. Toch een wasje gedaan, met wat tere spullen. We hebben nog een schilderij, wat aan de achterkant beschimmeld was geraakt, weten te redden door de lijst er af te snijden. Nu moet ik het nog netjes op maat snijden voor in een nieuw lijst. Dus morgen even op zoek naar een mooi recht stukje hout of metaal om langs te snijden. Ook de standaard met 3 manden is nu helemaal schoon en staat in de badkamer. Daarna ben ik met de Thermomix aan de slag gegaan, eerst amandelmelk gemaakt en toen gemengde notenpasta. Inmiddels was iedereen toch onderzeil voor een middagdut, dus ik kon rustig koken en met Mart chatten. Gelukkig heeft iedereen minstens 2 uur geslapen, wat heel plezierig was.

Ook het avondeten heb ik kunnen bereiden in de Thermomix, er zijn speciale kookboeken voor, en daarin staat precies hoeveel, wanneer en hoe lang en snel er gekookt en gedraaid moet worden. Eigenlijk kan het dus niet fout gaan, en dat klopte ook, de kippensoep was lekker!

Voor vandaag dus geen uitgebreid verslag, we hadden een huisdag. Nog zeker het vermelden waard, al zou je dat eigenlijk moeten horen, is dat Louis heel mooi allerlei liedjes zingt, zowel Engels, als ook Nederlands. Kabouter Spillebeen en Op een klein stationnetje zijn favoriet. Vandaag heb ik hem de kaskraker: Poesje Mauw, geleerd.

Morgen moet Jasmin naar de pedicure, het idee was eerst dat ik dan op een speelplek zou wachten met de kids, maar gezien de weersverwachting van morgen, blijf ik thuis met het spul.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!