eveline-weer-naar-australie.reismee.nl

Naar huis!

Ja,daar snappen jullie natuurlijk niets van, naar huis? Je bent nog nieteens weg oma!

Nee,maar de tweeling is inmiddels thuis, en dat is toch ook wel weer eenverhaal waard. Oma vond, dat het nu wel tijd was om op het werk beschuiten met muisjes te delen, en een mooie grote foto van Edward en Thomas te laten zien. Want dat mag als trotse oma. Zowel de beschuiten als de foto werden door de bewoners zeer gewaardeerd. Om verslikpartijen en gebroken kunstgebitten te voorkomen, had ik voor blauwe hagelslag gekozen, i.p.v. muisjes.

Oma is natuurlijk ook druk bezig met de wandkleden, nu de jongens geboren zijn, kan ik de namen er ook op borduren. Ik begrijp dat er nu nieuwsgierige vragen komen, maar helaas, een foto wordt pas geplaatst, als ik in Australië ben gearriveerd en de kleden heb overhandigt. Ze worden heel leuk!

Vandaag was het de dag van de zorg, en zijn we op het werk lekker verwend en“ontstressed”. Dat was fijn, want ik ben al druk bezig om mijn afwezigheid van een maand goed te laten verlopen. Wel heerlijk dat ik nu collega's heb, die mij vervangen, alles gaat gewoon door, en ik heb nog tijd genoeg om heel veel dingen alvast voor te bereiden.

Ook is oma in training gegaan, om bestand te zijn tegen het beklimmen van de bergen van BliBli. Afgelopen zondag in Limburg gewandeld, en dat ging behoorlijk berg op en berg af. Want ja, als je natuurlijk ook nog eens een tweelingwagen de “berg” op moet duwen, met een klein jongetje van net 2 jaar op het voetenplankje, dan begrijp je wel, dat je dat niet ongetraind kunt doen. Nou train ik op het werk ook heel wat af hoor, de keren dat ik met de trap naar 4 hoog ga op een dag, zijn niet op 1 hand te tellen. Voor iedereen die nu roept, hebben ze daar geen lift? Ja zeker, maar de trap is vlugger! (en ze delen daar ook veel te vaak heerlijk gebak uit wat je er weer af moet lopen)

Hopelijk lukt het nu allemaal met de site, vorige keer bleek er niemand bericht te krijgen van een nieuw verhaal. Tot de volgende zou ik zeggen.

PS:jullie hoeven mij geen foto ruimte cadeau te geven, ik heb genoeg plaats op de site.



Reacties

Reacties

Jelluen

Dat was alweer een gezellig verhaal, Eveline! Ben benieuwd naar het vervolg. Nog eventjes geduld...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!