eveline-weer-naar-australie.reismee.nl

Waarom weer alleen naar Australië?

Eigenlijk zouden we dit jaar met z'n 2-en op vakantie naar Australië gaan. Maar al snel bleek, dat er een baby zou komen in juni, dus de plannen werden gewijzigd: alleen oma gaat heen! Want oma moest weer te kramen natuurlijk! Na een paar weken hoorden we, dat er niet 1, maar 2 baby's zouden komen! Nou, dan gaat opa zeker niet mee, want dan heeft oma helemaal geen tijd voor opa! Maar we houden de vakantie te goed, volgend jaar gaan we lekker samen!

Inmiddels is deze oma 60 geworden, en werd ik op mijn verrassingsverjaardagsetentje (goed woord voor galgje) verwend met een prachtige set paarse koffers, zodat ze goed opvallen op de bagageband.

De keuze van de datum van vertrek werd wat lastig, immers, een tweeling wordt meestal wat eerder geboren. Na veel heen en weer ge-mail, gechat en gebel, besloten we toch maar dat ik na de geplande datum zou gaan. En dat is dus 23 juni. Dan blijf ik 4 weken, en ga de 20e weer terug, en arriveer op de 21e weer in het Hollandse landschap.

Papa Evert hoopt het zo te kunnen plannen, dat hij een paar dagen na mijn aankomst weer naar zee vertrekt, zodat ik Jasmin nog een paar weken kan ondersteunen. Na mij komt dan Jasmin's moeder als het goed is, want ja, een tweeling en een klein lief boefje van net 2 jaar, dan heb je je handen vol! En als die weg is, komt papa al weer bijna thuis voor een week of 6.

En nu is, op 26 april, de tweeling geboren. Edward Hendrik en Thomas Jacob, een behoorlijke mondvol voor 2 prachtige kleine mannetjes van ruim 2100 gram. Ze zijn nu nog even samen met mama in het ziekenhuis, maar als alles goed blijft gaan, zullen ze wel snel naar huis mogen. Ondertussen heeft papa Evert het druk met Louis en met heen en weer rijden naar het ziekenhuis.

En oma zit natuurlijk te popelen om te vertrekken, maar moet nog een week of 8 wachten. Is natuurlijk ook niet heel erg, hier zijn 2 schatten van kleinkinderen, waar ik ook heel erg van geniet. You can't have it all, in dit geval, want als ik daar ben, mis ik alles hier weer!


Reacties

Reacties

Martin

Het lijkt te werken. ik doe voor alle zekerheid mijn mail adres er ook bij.

Nienke

Nog heel even wachten mam, dan kun je de jongens daar knuffelen!

Martin

Mooi Vrouw

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!