eveline-weer-naar-australie.reismee.nl

Dag 26, onderweg naar huis deel 1

Haha, uit de reacties merk ik, dat jullie denken dat ik gisteren voor het laatst heb gelogd. Nou, jullie zijn mooi nog niet van me af, want de terugreis ga ik ook nog op het log zetten hoor!

Niet zo heel best geslapen vannacht, begrijpelijk, want ik ben toch altijd een beetje nerveus voor ik in die vliegende pijp stap. Bed verschoont, badkamer na het douchen gepoetst, en dan de koffer opnieuw ingepakt. Ik had gisteren immers assistentie van een wel hele lieve, maar niet zo georganiseerde inpakker. Alles zit er in, nu maar hopen dat het goed aankomt in Holland. In de handbagagekoffer eigenlijk alleen de laptop, en de spullen die ik zometeen bij de gate in m'n handtas overhengel.

Jasmin was druk met de jongetjes, dus oma heeft Louis uit bed gehaald. Hij wist me gelijk te vertellen dat oma vandaag in de big airplane ging, naar opa toe. Of dat ook indruk op hem heeft gemaakt, ik denk dat Jasmin het gisteren voor het slapen gaan nog heeft gezegd. Samen ontbeten, en daarna baby Tom getroost, toen mama met Ed bezig was.

Om even over 10 zaten we in de auto, iets voor op ons schema. Om 11 uur waren we op het vliegveld. Gelijk ingecheckt, dat ging vlot, bij de balie voor internet incheck stond niemand. Koffer weegt 22 kilo, dus dat viel weer mee. Daarna ging Jasmin de baby's voeden, die waren dringend aan een voeding toe. Louis kreeg een bakje sushi. Toen de jeugd gegeten had, zijn we bij het grote raam gaan zitten, waar je alle vliegtuigen kunt zien die vertrekken. Mijn kist stond er ook al. Jasmin regelde met mijn knip koffie voor ons, nu ben ik mooi van al het kleingeld af. Voor Louis had ze een kopje babycino, een expresso kopje vol met schuim en cacao erop. Hij stond te genieten, en zoals je op de foto kunt zien, zat z'n hele toet eronder. Foto's volgen morgen hoor! Daarna toilet bezoek, en toen het moment, waar ik altijd zo tegen op zie. Kort maar krachtig, en ik kon me in ieder geval voor Louis goed houden, oma kreeg een dikke kus en een knuffel. Jasmin een dikke pakkerd, en tot over een jaar! Dat gaat zo voorbij, als je het vlug zegt. En nu zit ik bij de gate te wachten, nog even en we gaan boarden. In de taxfree nog wat typische Ozzie chocolaatjes gekocht, altijd leuk voor thuis als souvenier.

Dat viel nog eens mee, had helemaal 2 stoelen tot m'n beschikking. Dat voordeel werd wel wat te niet gedaan, doordat ik 2 nogal klierige jongetjes achter me had zitten, die zelfs boven het geluid van mijn koptelefoon uit kwamen met hun geschreeuw. Ik snap eerlijk gezegd die vader niet, ze zaten ook telkens tegen de stoelen te schoppen. Die kinderen verveelden zich stierlijk. Maar verder alles prima, lekker zitten lezen en naar muziek geluisterd. Niet geslapen, dat wil ik op de volgende vlucht pas doen, dan ben ik een beetje op de Dutch tijd ingesteld. Nu zit ik te wachten tot we kunnen boarden, duurt nog dik een uur, en dan nog een uur voor we de lucht in gaan. Ik had dit keer een hele wandeling, eerst naar de skytrain, en toen naar de juiste gate. Maar, niks mis mee als je zo'n tijd hebt gezeten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!