eveline-weer-naar-australie.reismee.nl

Dag 22, honing halen

Vanmorgen waren oma en Louis om 7 op, maar mama sliep nog. Gelukkig kreeg ik Louis mee naar boven zonder al te veel kabaal, en heeft Jasmin tot 9 uur kunnen slapen! Uiteraard wel met af en toe voeden tussendoor, maar goed, het was een goeie nacht. Louis en oma ontbeten met muesli. Plan was eigenlijk om vanwege de zondag pannenkoeken te doen, maar omdat Jasmin nog sliep, hebben we het eenvoudig gehouden. We hadden dus met recht allemaal een lazy sundaymorning. Ik heb nog heerlijk buiten in het zonnetje gezeten, maar heb dat moeten bekopen met 2 armen vol muggenbeten, alhoewel het ook beten van zandvliegjes kunnen zijn, je ziet ze amper, maar ik heb bulten ter grote van een dubbeltje! Jasmin kwam me een beker thee buiten brengen, ik had helemaal een vakantie gevoel. Dat heb ik trouwens 's avonds ook, dan sta ik met Louis buiten naar de sterren te kijken, dat vindt hij heel leuk, en dan hoor je krekels, of wat het dan ook mogen zijn hier, en verder niets, zo vredig, net als op de camping. Ik heb ook nog een was gedaan hoor, dat jullie niet denken dat ik hier niets doe. Was nog eens een stunt, ik kieper het wasmiddel erin, een dop vol, valt de dop in het middengat (het is een bovenlader). Wat nu? Geprobeerd met de tang van de bbq, maar nee. Nou, dan maar gewoon laten draaien, komt ie wel boven drijven. Niet dus. Ik al een beetje in paniek, zou ik dat ding gemold hebben? Na de was gedraaid te hebben en opgehangen, nogmaals een mislukte poging ondernomen. Jasmin zei, laat maar, komt wel goed. Op een gegeven moment loopt ze naar de machine, en zegt, ik weet het. Pakt de stofzuiger en zuigt zo de dop omhoog. Jaja, die is ook niet op haar achterhoofd gevallen!

Tijdens de ochtendkoffie (we drinken thee, maar goed) besproken wat we zouden gaan eten de rest van de week. Boodschappenlijst gemaakt, en dan zouden we naar Erbacher's en door naar de speeltuin met restaurant even verderop. Maar toen keken we op de klok, en was het al 12 uur. Dan eerst maar de lunch en Louis in bed. Die wilde niet echt slapen, hij had gisteren natuurlijk wel een flinke dut gedaan, dus dat zat er wel in. De jongens kregen een voeding, en toen zei Jasmin, we halen Louis er uit, en gaan lekker op pad. Eerst naar Erbacher's voor groente, fruit en eieren, en de honing natuurlijk. Helaas waren er geen emmertjes met macadamia-honing, dus een emmer bush honing. Bij de kassa stonden kleine potten met macadamia-honing, dus daar maar 2 van mee genomen. Naar verhouding duurder, maar je bent maar 1 x in de 2 jaar in Ozz, dus dat moet kunnen. Door naar de camping, waar een mooie openbare speeltuin is, en een gezellig terras. We hebben warme chocolademelk gedronken, het is daar tenslotte winter (zeker 23 graden vandaag!) en even van een echt vakantie gevoel genoten. Louis heeft heerlijk gespeeld, en is zelfs uiteindelijk van de hoge glijbaan gegaan. Oma moest even mee komen, want hij wilde schommelen. Oma op de andere schommel zei hij, dus ik heb mee gedaan. Om al het zand van Louis af te krijgen, heeft hij als laatste nog op het grote springkussen gesprongen, wat hij prachtig vond. En het hielp prima tegen het zand, want we hebben nergens zand bespeurd hier binnen. Uiteindelijk tegen 17 uur pas naar huis, we zaten zo lekker, en Jasmin had ook geen zin om te gaan. Dan halen we maar soep uit de vriezer vond ze. En zo gezegd zo gedaan. Dus het eten wat vanavond op het programma stond, en waar we de boodschappen voor hebben gedaan, verschuift naar morgen. Dinsdag eten we in ieder geval bang bang chicken. Ik hoop niet dat daarbij geschoten moet worden.

Voor morgen staat er niet iets definitief op de planning, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk shoppen worden, ik wil graag nog een speciaal bakblik kopen.

Dinsdag heeft Jasmin aan het eind van de middag een afspraak in Noosa voor de tweeling, het plan is dat Louis en ik mee gaan, zodat wij kunnen zwemmen daar. Ik heb geen badpak mee, maar Jasmin denkt dat ze nog wel een sexy badpak voor me heeft. En dan maken we er een mooie rit van, met misschien een stop bij de Ugg pantoffelwinkel.

Reacties

Reacties

Joke

Je blijft wel bloggen he Eveline? Ben er helemaal aan gewend nu om even bijgepraat te worden?..

Lucia

Vandaag wilde aantal bew. Weten hoehet met de kleintjes was....ha ha zei dan moeten jullie nog 1 weekje wachten dan is ons Eveline weer terug. No hi doe dan maar de groetjes hoor...dus bij deze. Nog effe genieten van de laatste dagen en dan vlieg je weer home. Veel pkezier...ja d.d. blog...pfff dat wordg overwerken denk...

mart

Vergeet geen plaatjes te schieten van het sexy badpak,mooi voor onder mijn kussen. Tot vrijdag moppie op Schiphol. Het spandoek is al klaar! En het eerste dutch ontbijtje bij ikea. Wij moeten nu toch op de kleintjes gaan letten. Om de 2018 pot weer vol te krijgen! Over 3 maanden kunnen wij al tickets boeken.
Dikke knutten en HVJ xxxxx Mart

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!